Futócipőt 2008-as áron?

Lehetséges ez? Laikusként lövésem se lenne, amatőr futóként meg azt mondanám, hogy kizárt. Talán akkor, ha külföldről sikerül kifogni valami hihetetlen akciót egy 2-3 sorozattal régebbi típusból.

Viszont nekem sikerült a 2008-as árnál is kedvezőbbért hozzájutnom egy 1 sorozattal régebbi Saucony Powergrid Ride 7-hez (most a 8-nál járnak), ami azt jelenti, hogy olcsóbban vettem 2017-ben vadi új futócipőt, mint amennyiért anno a legeslegelsőt megvettem. Durva!

Nagy szerencsém volt, mert nem terveztem cipő vásárlását, hiszen a mostaniban is csak 700 km van, miközben ott áll már a polcon egy szintén akciósan (25-ért) vett Ride 7. Facebook viszont feldobta a Nyúlcipőbolt hirdetését az akciós cipőkről és megnéztem, hogy találok-e Saucony Ride-ot. És találtam! Ráadásul volt a méretemben is (11,5-es US méretezésben), igaz csak a szegedi boltjukban. És mindössze 19194,- forintért, hihetetlen! Az első cipőmet ~21.000 forintért vettem (már nem emlékszem, hogy 20990, vagy 21990 volt-e…:D) 2008-ban.

döbbenet, 19194 ft!!!

Hülye lettem volna kihagyni a ziccert, ezért gyorsan meg is rendeltem a neten. Előtte felhívtam a boltot, ahol megerősítették, hogy van és fel tudják küldeni Budapestre, onnan intézik majd a kiszállítást. Így utólag már tudom, hülyeség volt kiszállítást kérnem, be kellett volna menjek személyesen. És nem a plusz 990 forintért, hanem mert a kiszállítás nagyon tré lett.

Az teljesen rendben van a Nyúlcipőboltnál, hogy regisztráció nélkül, a szükséges adatok megadásával is lehet rendelni (utálok ott regisztrálni, ahol nem rendszeresen vásárolok, ezért ez piros pont), de a rendszer annak ellenére, hogy a rendelés végén jelzi, hamarosan megerősítő emailt fogok kapni, nem küldött semmilyen emailt. 3-4 nap elteltével, miközben semmi az égvilágon nem történt és már abban sem voltam biztos, hogy megrendeltem-e a cuccot (bár a 46-os méret már át volt húzva, nem volt kapható), felhívtam a boltot és érdeklődtem arról, hogy egyáltalán sikerült-e megrendelnem. Közölték, hogy igen, sikerült, látják a rendelést és holnap szállítja is a csomagküldő szolgálat. Fasza…

Másnap meg is érkezett a cucc, de erről sem kaptam semmilyen értesítést sem email-ben, sem sms-ben. Ez 2017-ben gáz. Mint ahogy az is, hogy nem lehet csomagpontra kérni a szállítást, csak házhoz. Ezt utálom a legjobban, amikor csak lehet ’pontra’ kérem a csomagot, így akkor veszem át, amikor tudom és akarom, nem pedig akkor, amikor ők szeretnék. És igen, beleférne egy értesítés, hogy ’a mai napon kiszállítjuk a csomagját’, hogy az ember felkészülhessen rá. És ami még szebb, rendeléskor csak egy lehetőség létezett: készpénzes fizetés a futárnak… Ilyet… Nem a múlt században élünk, ma már a futároknál is van terminál sőt, például a tescós kihordóknál nincs készpénz! Ehhez képest a kiszállító futár megkérdezte, hogy bankkártyával, vagy készpénzzel fizetünk-e…:) Sok-sok fekete pont…

Pozitívum, hogy a csomaghoz mellékeltek egy ‘Használati – kezelési útmutatót’, ilyet sosem szoktak, plusz egy papírt, ha vissza szeretném küldeni a csomagot. Hasznos dolgok, újabb piros pont.

ha vissza szeretném küldeni…
Használati – kezelési útmutató

De nem is ez a lényeg, hanem ez 😀

halomban állnak a cipők 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.